sâmbătă, 30 iulie 2011

ROLNICE SA ISTOKA ( RULADA DIN EST)

ROLOVANA SUNKA...

RULADA CU SONCA...


29 de comentarii:

  1. Veramente carino questo piatto! Complimenti. Buon weekend e saluti da Roma!

    RăspundețiȘtergere
  2. @Ciccia: Grazie...Pozdrav i hvala na poseti.

    RăspundețiȘtergere
  3. Super! Imi place tot cea ce faceti! O seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce simplu si frumos e racul ala!
    Asta sigur reusesc si eu sa-l fac :)
    Un weekend minunat!

    RăspundețiȘtergere
  5. Bine ai revenita! ce dor mi-a fost de retetele tale foarte interesante si de decorurile impecabile cu care ne-ai uimit(ce dor mi-a fost de tine am vrut sa zic).Sper ca ne vei incanta si de acum incolo cu retetele tale minunate.Sunt cu ,,ochii pe tine"!

    RăspundețiȘtergere
  6. Mi-ai oferit niste idei grozave, multumesc!!

    RăspundețiȘtergere
  7. Muy lindo me encanta mirar tus diseños ,muy ingeniosos,abrazos grandes.

    RăspundețiȘtergere
  8. CA DE FIECARE DATA MA SURPRINZI PLACUT CU CEEA CE FACI.
    O SEARA MINUNATA!

    RăspundețiȘtergere
  9. Predivni izgleda, naravno kada tebi sve ide od ruke...

    RăspundețiȘtergere
  10. Wow kakav rak se ispruzio ovuda.Kako se setis svega toga..jako lepo:)

    RăspundețiȘtergere
  11. HVALA SVIMA I VELIKI POZDRAV...

    MULTUMESC TUTUROR ...

    RăspundețiȘtergere
  12. Ca de obicei, arata superb. Iar Racul, parca este luat de pe unul din torturile mele. Doar ca al meu este din fondant. Dar al tau...ne da clasa.

    RăspundețiȘtergere
  13. M-ai surprins si de adta aceasta!!!!

    RăspundețiȘtergere
  14. M-am uitat mai bine pana sa-mi dau seama ca racul e facut dintr-o rosie, o porodica, paradaisa, cum se zice in sarbeste, nu-i asa? Veliki pozdrav!

    RăspundețiȘtergere
  15. Foarte draguta compozitia :) Domnul rac e tare nervos ca urmeaza sa fie mancat, nu? :)

    RăspundețiȘtergere
  16. Prekrasna ideja, i presladak račić! :)

    RăspundețiȘtergere
  17. interesanta mancare si oricum tot ce e peste e preferat de mine!!! felicitari!!

    RăspundețiȘtergere
  18. Tare simpatic e racul tau,un aranjament exotic

    RăspundețiȘtergere
  19. Vad ca are forma de crab.Nu stiu exact cu ce ai umplut rulada dar totul este atat de apetisant.Fa-ne o vizita si pe blogul nostru.

    RăspundețiȘtergere

 
Search Engine Submission - AddMe