duminică, 15 mai 2011

PROLECE





22 de comentarii:

  1. Ko ne bi pozeleo ovakvo prolece na stolu:)

    RăspundețiȘtergere
  2. @Dzoli: Tako je i hvala na poseti. Pozdrav...

    RăspundețiȘtergere
  3. @Jasnas' kitchen creations: Hvala...
    @Ratita Golosa: Grazie...

    RăspundețiȘtergere
  4. Miodrag, que bonito queda, nos presentas unas cosas que yo alucino. No cambies y sigue compartiendo todo lo que sabes que es mucho.
    Besitos

    RăspundețiȘtergere
  5. foarte frumos,poate se lipeste ceva de mine sa fac si eu ceva super ca tine,o seara placuta

    RăspundețiȘtergere
  6. HVALA SVI NA POSETI I KOMENTARU...POZDRAV.

    MULTUMESC TUTUROR DE VIZITA SI COMENTARIU. O ZI PLACUTA...

    RăspundețiȘtergere
  7. Foarte fain,vezi ce mandri-s petrinjeii ca le-ai asortat asemenea sculpturi,mersi de comment,Surac ,ti-am mai spus ca-i la cura de ingrasare,tot timpul e complexata ca-i prea slaba,dar acum asa se poarta dimensiuni de manechin,nu intelege ca la 46 de kg e foarte bine ,eu am cu 19 kg mai mult,ce n-as da sa am cat ea:-))))

    RăspundețiȘtergere
  8. Incantator! Felicitari, Miodrag!

    RăspundețiȘtergere
  9. Minunat! Un aranjament foarte frumos.

    RăspundețiȘtergere
  10. magnífico arte como siempre deleitándonos,me encanta,cariños y abrazos.

    RăspundețiȘtergere
  11. Doamne, blogul tau este o expozitie de arta culinara !

    RăspundețiȘtergere
  12. @viorica dinu: Incerc si eu sa par interesant, dar ma bucur ca-ti place. O zi placuta...

    RăspundețiȘtergere

 
Search Engine Submission - AddMe