vineri, 29 aprilie 2011

TARTA LEMON

Sastojci: Testo; 400 g brasna, 200 g hladnog putera, 4 zumanca, malo soli, 100 g secera, kore od limuna, 2 kasike vode. Fil; 6 jaja, 600 ml mleka, sok od 4 limuna, kore od limuna, 250 g secera( moze i vise zavisi od ukusa), 3 kasike gustina. Prijatno.

Ingrediente: Blat; 400 g faina, 200 g unt rece, 4 galbenusuri, putin sare, 100 g zahar, lamaie rasa, 2 linguri de apa. Crema: 6 oua, 600 ml lapte, suc de la 4 lamai, lamaie rasa, 250 g zahar( dupa gust), 3 linguri gustin ( amidon de porumb). Pofta buna.



24 de comentarii:

  1. Miodrag, absolutamente impecable, como siempre haciendonos felices a través del estómago.
    Besitos

    RăspundețiȘtergere
  2. Arata foarte bine si cred ca afost delicioasa !

    RăspundețiȘtergere
  3. Adivinastes es mi torta preferida te quedó exquisita me llevo un buen trozo,cariños y abrazos y buena semana para tí.

    RăspundețiȘtergere
  4. @quesemaquemao: Hvala puno...

    @mandala: Mersi, da a fost super...

    @Rosita Vargas: Hvala profesorka...

    RăspundețiȘtergere
  5. Ovo mi je omiljeni tart samo što ga jedem ili sa šlagom ili ulupanim belancima koja zapečem na njemu. Divno za leto.

    RăspundețiȘtergere
  6. Cat de bine poate sa arate... Felicitari... Atata de simplu si rafinat!!!

    RăspundețiȘtergere
  7. Arata superb, cred ca si la gust este minunat!
    O seara placuta.

    RăspundețiȘtergere
  8. O tarta delicioasa..super..pe gustul meu!
    un salut ..weekend placut!

    RăspundețiȘtergere
  9. foarte bine arata! foarte apetisanta!

    RăspundețiȘtergere
  10. Svaka cast, kao iz Hummingbird pekare!

    RăspundețiȘtergere
  11. MULTUMESC TUTUROR...O SEARA PLACUTA.

    HVALA SVIMA I PRIJATNO VECE...

    RăspundețiȘtergere
  12. mmmmmm....davvero una delizia!baci! buon w.e.!

    RăspundețiȘtergere
  13. Tarta asta mi-a facut cu ochiul!
    O seara placuta si tie!

    RăspundețiȘtergere
  14. delicata tarta si finuta,Hristos a inviat!sper ca si la voi se tine Pastele,nu?

    RăspundețiȘtergere
  15. Predivan tart Surac, tako osvežavajuće deluje i na slici... Prijatno veče i tebi želim od ♥

    RăspundețiȘtergere
  16. Prvo, predivno izgleda, a i inače limun mi je u kolačima broj jedan!

    RăspundețiȘtergere
  17. Pozdrav svima i puno hvala...

    O seara placuta si multumesc tuturor...

    RăspundețiȘtergere
  18. Gracias por el premio,lo tengo en mi blog con mucho cariño,abrazos.

    RăspundețiȘtergere
  19. Ce bine arata!!! Ma servesc si eu cu o felie virtuala:)
    Un weekend frumos..

    RăspundețiȘtergere
  20. Много вкусен сладкиш!
    Желая ти приятен уикенд:)

    RăspundețiȘtergere
  21. Miodrag,arata super tarta ta cu lamîie.Cum ai facut crema?Ai amestecat ingredientele si le-ai fiert normal,sau pe baie de abur/apa?
    Multumesc.

    Un weekend minunat îti doresc,
    M.

    RăspundețiȘtergere
  22. @maya: Am amestecat ingredientele si le-am fiert 10 minute pe aburi, putin sa se ingrosa crema. Blatul am coptputin in cuptor15-20 minute( am acoperit cu hartie de copt blatul si cu fasole cruda am copt, sa nu cresca astai procedeul), cand a fost copt aproape jumatate am turnat crema peste si am dat la foc, pana sa copt bine. Scuze de scrisul meu si gramatica mea, pentru ca scoala am facuto in limba sarba. O zi placuta...

    RăspundețiȘtergere
  23. Miodrag,nici o problema,înteleg perfect ceea ce scrii.Îmi place aceasta tarta,si cu prima ocazie o voi încerca!
    Multumesc :)

    RăspundețiȘtergere
  24. Odlična limun tortica ! Ja je jako volim, a kod tebe izgleda super !!

    RăspundețiȘtergere

 
Search Engine Submission - AddMe