marți, 5 aprilie 2011

RUZE SA SIROM I PAPRIKOM ( TRANDAFIRI CU BRANZA SI ARDEI )

























Sastojci testo: 100 ml malo ladne vode, 7g obicnog kvasca(ne suvog), 6 kasika maslinovog ulja, 10 kasika punih brasna, 1/2 kasikice secera, 1/2 kasikice soli, (1 zumance za mazanje ruza)...dobro se zamesi, podeli na 7- 9 loptica i odmah se puni sirom i paprikom. Moze se puniti sa bilo cim, testo se ne lepi ne treba dodavati brasna kada teglis. Prijatno...
Da ne zaboravim kada se punu ruze odmah se stave na pecenje, ne ceka se nista, jer ovo testo je posebno ne treba da stoji da naraste...


Ingredijente aluat: 100 ml apa rece dar nu foarte mult, 7g drojdie normala nu uscata, 6 linguri de ulei de masline, 10 linguri in varf de faina buna, 1/2 lingurita de zahar, 1/2 lingurita sare,( 1 galbenus pentru uns trandafiri)...se framanta bine, imparti la 7-9 bile si se umplu trandafiri. Se poate umple cu ce doriti, aluatul nu se lipeste de masa de lucru nu trebuie sa adaugi faina, pentru ca strici aluat. Cand se umplu trandafiri, nu se tine la dospit nici o secunda, se pune la copt imediat. Pofta buna...

49 de comentarii:

  1. ce idee minunata,am sa incerc si eu sa fac acesti trandafiri,suuper abia astept,trebuie sa fie tare buni!merci,Surac!o zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  2. Gabriela: O sa-ti placa sigur.Numai bine...

    RăspundețiȘtergere
  3. le umplu si apoi le coc?
    arata foarte bine
    vreau sa le incerc si eu, dar nu am intels exact cum sta treaba :))

    RăspundețiȘtergere
  4. MA TOT INTREB ESTI BUCATAR SAU MAGICIAN?PENTRU CA FACI NISTE MANCARURI INCREDIBIL DE FRUMOASE SI GUSTOASE

    RăspundețiȘtergere
  5. @Alice: Faci aluatul dince am spus eu acolo in reteta, respecti exact reteta si inparti la 9 bile mici, fiecare bila se intinde cu sucitor, faci un cerc din aluat de bila pui compozitie in el, indoi la zumatate aluatul si rulezi, iasa ca un trandafir. Faci repede toate le ungi cu galbenusi si imediat pui in cuptor 220 c temperatura si asta e tot. Aluatul cand lucri nu trebuie sa pui faina pentru ca nu se lipeste din cauza uleiului.Bafta si daca nu ai inteles bine, intreba ma si o sa-ti raspund cu placere. Bafta. Scuza de gramatica scoala am facuto in limba sarba...

    RăspundețiȘtergere
  6. @Maria MIhalache: Mersi de vizita si comentariul...

    RăspundețiȘtergere
  7. @Daniela s cake: Printre ele, incerc si eu cate ceva, ca sa nu ma plictisesc acasa cu fiul meu. Astept vacanta si o tai in Germania, acolo ma astepta retaurant unde o sa lucru. O seara placuta...

    RăspundețiȘtergere
  8. frumos arata,mi-ar fi placut sa vad un trandafir taiat,da, in Germania?unde anume?

    RăspundețiȘtergere
  9. Retete-ina: Pacat ca sau mancat, dar lasa ca mai fac,de cate ori le fac se manaca imediat. Problema cu plecatul e ca plec in Stuttgart si ma intorc cand da Dumnezeu...O seara placuta.

    RăspundețiȘtergere
  10. Superbi trandafiri! Cred ca pot fi umpluti cu legume, verdeturi si altele pentru vegetarieni! Multa bafta la Stuttgart si sanatate!

    RăspundețiȘtergere
  11. Waw ! Miodrag iar ma dai gata ca de obicei !!!
    O sa fac si eu reteta asta ca tare bine arata !

    RăspundețiȘtergere
  12. Marijana: Hvala puno...
    Gratziela:Mersi mult...Da umplutura merge si alta...
    Majo;Hvala...
    Mandala: OK! Mersi...

    RăspundețiȘtergere
  13. Arata foarte bine, m-au cucerit trandafirasii tai!

    RăspundețiȘtergere
  14. Alexandrina: Imi pare bine ca-ti plac...

    RăspundețiȘtergere
  15. pai daca nu explicai cum vrei sa facem trandafirii acum am inteles,arata traznet,seamana a desert,ai primit ceva oferta la vre-un restaurant acolo in Stuttgart?daca da ma bucur pt tine,meriti mult mai mult,ca ai calitati destule ,ai fi bun la emisiunea aia pe Euforia cu gatitul,va invidiez ca plecati,dar scoala se termina numai in iunie,sau plecati in vacanta de Paste?papa

    RăspundețiȘtergere
  16. Miodrag, am inteles acum. Nu e problema cu gramatica si limba unde si cum ai invatat-o :)) Era problema la mine....ora de seara...bebe mic...mintea nu prea limpede. Multumesc de ajutor si multumesc pt vizita pe blogul meu si pentru sugestii. Te mai astept.

    RăspundețiȘtergere
  17. @Doinitza`s cakes: Mersi Doinitza, plecarea in Germania e programata iulie-august, oferte sunt doar sa le placa ce faci, emisiuni la televizor nu prea ma incanta si apropo de trandafiri le poti umple cu ce doresti si cu ceva dulce merge perfect, pentru ca e un aluat fain. Daca incerci o sa-ti placa sa faci si la nora. Pa...

    RăspundețiȘtergere
  18. @Alice: Am inteles sa fie sanatos, frumos bebe, sa aiba multa sanatate si noroc in viata si tie iti doresc bafta in bucatarie, daca pot sa ajut cu cate o reteta imi face placere...

    RăspundețiȘtergere
  19. Jako zanimljive ruze i sve je jako lijepo prezentovano. Bravo.

    RăspundețiȘtergere
  20. Da li je potrebno kvasac ukvasiti prije miješanja sa brašnom i ostalim sastojcima ili se sve odmah zajedno mijesi? Baš me nešto posebno privlači ovaj recept i moram ga probati..Ružice izgledaju savršeno!

    RăspundețiȘtergere
  21. Apetisant tot ceea ce faci,mult succes pe mai departe!

    RăspundețiȘtergere
  22. Am citit toate comentariile scrise si asa am inteles cum se fac trandafirii.Felicitari pentru reteta si pentru oferta in Germania oricum sint sigura ca te vei descurca si acolo ca si aici adica de nota 10+.
    Te salut si o zi buna!!!

    RăspundețiȘtergere
  23. Pai daca mergi in Germania sa stii ca am sa vin sa te vizitez,bineinteles numai daca vrei si iti face placere!In august merg si eu pentru cateva zile,poate chiar o saptamana cu familia la cumnata mea.Eu de obicei merg de 3-4 ori pe an la ei,cum prind cateva zile libere fugim in Germania ca e mai aproape de noi,nu facem decat 7 ore,asa ca poate ne vedem!o zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  24. @Sanja: Hvala...
    @Majo: Testo je jednostavno, sve se dobro izmesa i odmah se prave ruze, ne treba uopste da stoji da naraste, on ce narasti kada se pece, pazi samo da je voda hladna, ne bas jako. Ako bi voda bila vruca, onda odmah naraste pa zato ne valja, samo treba tacno recept da se postuje. Testo podeli na 9 komadica i od svakog napravi po jedan krug u kome ubaci sta zelis, moze slatko ili slano, jasam stavio sir i papriku, zatim preklopina pola pasavi i eto ruza. Nista posebno, veliki pozdrav...Da ne zaboravim, pazi kvasac ne suvi, nego obican pivski 7-10g nista vise...

    RăspundețiȘtergere
  25. @Flori: Mersi mult...O zi placuta.

    @Petronela:Mersi mult, cred ca o sa ma descurc parerea mea, sunt ca pisica cum ma arunci tot in picoare cad, acum patru ani am lucrat la Rimini in Italia si a fost perfect, numai ca acuma ma mut de tot in Germania, singura problema e limba, dar am sarbi mei acolo si o sa ma descurc.O zi placuta...

    @Gabriela: Mi-ar face placere sa ne intalnim cu famili, tinem legatura prin blog... Mersi mult si o zi placuta...

    RăspundețiȘtergere
  26. @Maja: I drugi put. Pozdrav...
    Alexandra: Tako da bude, bas se raduje. Pozdrav...

    RăspundețiȘtergere
  27. Predivno Miodraze kao i uvek!
    Kralj si dekoracije!

    RăspundețiȘtergere
  28. Tot timpul ne rasfeti cu "flori" frumoase ;-) Foarte apetisanti trandafirii, ma servesc si eu cu unul. Veliko pozdrav

    RăspundețiȘtergere
  29. Que plato más bonito, enhorabuena por tu arte.
    Saludos desde EL Escorial.
    Miodrag, escribes en rumano o en serbio.Nunca estoy segura

    RăspundețiȘtergere
  30. @quesemaquemao: Muchas gracias, soy de nacionalidad serbia, pero escribir recetas en serbio y rumano ... Una gran noche.

    RăspundețiȘtergere
  31. Am salvat reteta.
    O fac sigur.
    Iti doresc Succes pe noul drum si am emotii pentru tine.

    RăspundețiȘtergere
  32. Lia: OK! Mersi mult. O seara placuta.

    RăspundețiȘtergere
  33. We don't stop learning with you. Thanks for this wonderful recipe!!
    Regards

    RăspundețiȘtergere
  34. Interesanto. Baš mi se sviđaju. Napravit ću da probam čim stignem!

    RăspundețiȘtergere
  35. Obavezno isprobaj Jubistacha, meni su se toliko dopale da sam ih pravila vec nekoliko puta.. fantasticne su :)
    Problem je sto nisam dobila ovako carobne ruzice, kao sto pravi Miodrag, ali ukus je ludilo..
    Postavicu da vidite :))

    RăspundețiȘtergere
  36. @Jubistacha:I ukuno. Pozdrav...

    @majloV: Bas volim sto ti se dopada.Pozdrav...

    RăspundețiȘtergere
  37. BUNA SEARA
    FF frumos exlici toate retzetele.
    vorbeshti ca in banat .
    felicitari shi sanatate
    Rodica Stefania , Reggio Emilia Italia ,doborgeanca , dar am facut shcoala la Timishoara ..
    stefania_rodica@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere

 
Search Engine Submission - AddMe