miercuri, 13 aprilie 2011

PROLECNA NAGRADA PREMIU PRIMAVERI

NAGRADA ZA SVE POSETIOCE. MOLIM, SLOBODNO UZMI NAGRADU....POZDRAV.

PREMIU PENTRU TOTI VIZITATORI. VA ROG LUATI PREMIU...VA DORESC O ZI PLACUTA.







46 de comentarii:

  1. wow,super,as lua trandafirul din ridiche ca mie nu-mi iese
    bine nu ca as putea pe celelalte sa le fac dar tot incerc

    RăspundețiȘtergere
  2. @retete-ina: Eu ma bucur ca pot sa azut cu ceva, iti spun sigur, daca exersezi o sa faci si tu. Te rog sa iei premiu, eu asa am scris pentru toti vizitatori. O zi placuta...

    RăspundețiȘtergere
  3. multumesc,il iau cu placere,e foarte frumos,o zi placuta

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumim frumos, Miodrag! Ce "buchet" senzational!! Il luam, il luam! :*

    RăspundețiȘtergere
  5. WAW ! Modrag ce premiu superb ! MULTUMESC !
    O sa-l pun la mine pe blog !

    RăspundețiȘtergere
  6. Receta espectacular, como todas las tuyas, enhorabuena y a seguir con tu arte.
    Saludos desde El Escorial

    RăspundețiȘtergere
  7. @Quesemaquemao: Por favor, tenga el premio, lo he publicado para todos los visitantes y es un favorito. Para usted como premio. Un buen día ...

    RăspundețiȘtergere
  8. @tasana: I drugi put, veliki pozdrav...

    RăspundețiȘtergere
  9. Am intalnit o gradina de flori la tine in bucatarie! Iti multumesc, cred ca am sa iau din fiecare cate putin, sa mai ramana si altii.
    O zi placuta!

    RăspundețiȘtergere
  10. @Jovana: Hvala i posluzi se nagradom...Pozdrav.

    RăspundețiȘtergere
  11. Revin aici cu o remarca: am privit la video placinta cu dovleac. Stii, mi-a placut cum ai manuit aluatul! Superb! Am sa incerc si eu sa fac aceleasi manevre pe care le-ai facut tu, cu riscul de a-l arunca pe tavan.

    RăspundețiȘtergere
  12. Mersi de premiu, Miodrag:)) io il iau , sa stii ca-s mai dintr-o bucata asa. Nu postezi tu cum faci toate ornamentarile astea? sa invat si eu?

    RăspundețiȘtergere
  13. Hvala puno :) Bice mi drago da je postavim na svoj blog :)

    RăspundețiȘtergere
  14. Multumim foarte-foarte frumos. Pot sa postez premiul pe blog?

    RăspundețiȘtergere
  15. @Gratziela: Foarte bine...
    @Alice: Am sa postez dar trebuie sa gasesc un camerman, cand intra fiul meu in vacanta. Dar gasesti si pe youtube la sculturi in fructe si legume...
    @Jafi: Super je sto ti se svidja. Pozdrav...

    RăspundețiȘtergere
  16. ei gasesc..mai bine pune tu, ca mi-e mai usor asa

    RăspundețiȘtergere
  17. @REka: Cu placere, chiar te rog...Imi pare bine.

    RăspundețiȘtergere
  18. Vai, cat de frumos arata!!! Fluturasul m-a dat gata :)) Multumim mult pentru asa premiu minunat!!!

    RăspundețiȘtergere
  19. Miodrag, muchas gracias por el premio y en la próxima entrada lo publicaré, pero me lo llevo ya, gracias.
    Saludos desde EL Escorial

    RăspundețiȘtergere
  20. @Cris:O seara placuta...

    @quesemaquemao:Con placer...

    RăspundețiȘtergere
  21. Multumesc! Nu astept sa-mi spui si a doua oara.
    L-am luat !! il si postez imediat la mine pe blog sa vada toata lumea ca pe langa faptul ca esti un bucatar profesionist esti si foarte generos(ne dai retete ,ne arati cum se face si ne mai si premiezi)

    RăspundețiȘtergere
  22. Prekrasno, prava proljetna prezentacija. Bravo Miodraže!

    RăspundețiȘtergere
  23. @daniela s cake: Imi face placere sa ajutcat pot si stiu. O seara placuta...

    @Maja: Hvala takodje...

    @Benita: Hvala i tebi...

    @tanja: Tanja hvala...

    RăspundețiȘtergere
  24. @Bianca: Cu placere am oferit acest premiu ...

    @mariette: Mersi la fel...

    RăspundețiȘtergere
  25. Predivne ideje, ja bih najradije onog malog leptirića od rotkvice! Božanstveno. Hvala na pažnji:) Pozdrav

    RăspundețiȘtergere
  26. am sa-l iau ca dupa ce pleci ,nu stiu cine o sa ma mai premieze :-))))e superb,spune-mi ca sa le pastrezi le pui in apa cu lamaie sau cum poti sa le ti macar o zi sau chiar doua?as vrea sa te vad cum mesteresti tu acolo pe fructe si legume:-))))

    RăspundețiȘtergere
  27. Multumesc pentru premiul de vizita super-original ,dar eu tocmai intrasem sa te anunt ca si eu am un mic premiu pentru tine,chiar daca al meu nu e original ,dar tu stii ca eu nu sunt o artista , in schimb apreciez talentul tau !

    Pe curand si un week-end placut !

    RăspundețiȘtergere
  28. Hvala Miodraže, sa velikim zadovoljstvom ć postaviti Tvoje predivne dekoracije :)))

    RăspundețiȘtergere
  29. Draga Mio-drag :))Pentru că-mi eşti tare drag şi pentru că mă inspiri de fiecare dată cu talentul tău şi pentru că mă faci să îmi doresc să bucătăresc cât mai des....ai primit un premiu
    premiu la mine pe blog...îl meriţi!!Pupici

    RăspundețiȘtergere
  30. Wow, am ramas fara cuvinte! Cat de frumoase sunt decoratiunile! Eu nu le-as manca, le-as tine doar de decor :)

    RăspundețiȘtergere
  31. @Nale: I drugi put...Pozdrav.
    @Doinitza`s cakes: Nu va uit eu si din Germania a sa patrez blogul. Da Doinitza in apa rece cu gheata si lamai. O zi placuta...
    @mandala: OK! Mersi mult...
    @Petronela; Mersi...
    @jacamaca:Nema na cemu i drugi put...Pozdrav.
    @Alice: Mersi mult...
    @Alexandrina: OK! Mersi...

    RăspundețiȘtergere
  32. Cîta rabdare trebuie sa ai!Arata foarte bine.
    O zi frumoasa! :)

    RăspundețiȘtergere

 
Search Engine Submission - AddMe