joi, 7 aprilie 2011

POSNA SARMA ( SARMALE DE POST )

























Ovo je pre kuvanja...


Asta e inainte de fierbere...


























Sastojci: 1 kg kiselog kupusa, 500 g sampinjona, 100g mlevenih oraha, 100 g pirinac, 3 glavice crnog luka, 1 veca sargarepa, paskanac, persun, celer, 1 kasika lanenog semena, 2 kasika sezama, 4 kasike malsinovog ulja, 1 kasika crvene paprike, 1 kasikica morske soli (svako stavi po zelji), 1 paradajz, 3 kasike suvog grozdja, malo ruzmarina, 1 kasika timijana, malo belog luka, 1 kasikica bibera, 2 lovorovog lista, malo semenki crnog himusa, 2 L supe od povrca. Prijatno...


Ingredijente: 1 kg varza murata, 500 g ciuperci sampinoni, 100 nuca macinata, 100 g orez, 3 cepe mai mari, 1 morcov mare, pastranac, patrunzel, celina, 1 lingura semince de in, 2 linguri suzam, 4 linguri ulei de masline, 1 lingura boia dulce, 1 lingurita sare bde mare( fiecare pune dupa gust) 1 rosie, 3 linguri stafide, putin rozmarin, 1 lingura de cimbru, putin usturoi, 1 lingurita piper, 2 frunze foi de dafin, putin seminte de chim negru, 2 L supa de legume. Pofta buna...

34 de comentarii:

  1. ce dragalase cosulete,frumos,sigur bun,cum le-ai facut?

    RăspundețiȘtergere
  2. ce bune
    si ce frumoasa is cosuletele tale..is din morcov crud?

    RăspundețiȘtergere
  3. Yaya, Retete-ina, Mirela: Multumesc mult fetelor, m-am jucat si eu putin cu decoru sa para mai apetisant, dar va asigur ca e gutos si sanatos...

    RăspundețiȘtergere
  4. Alice: Da sunt gustoase, da e morcov crud...

    RăspundețiȘtergere
  5. cred ca e gustos la cate ingrediente sant in compozitie

    RăspundețiȘtergere
  6. Surac, m-ai dat gata! E clar, arta este la mana ta! Felicitari! De gustos sunt sigura ca sunt foarte gustoase, dar si aratoase!

    RăspundețiȘtergere
  7. cine ar putea refuza niste sarmalute atat de apetisante...frumoasa prezentarea!

    RăspundețiȘtergere
  8. Fantasticno a ove korpice od sargarepe su prava carolija :)

    Veliki poz.

    RăspundețiȘtergere
  9. @retete-ina: sigur sunt gustoase si mai consistente decat cu carne...

    @gratziela: Sa sti ca am vazut la tine retete fara carne si mia venit ideia sa fac reteta, gustul e super...

    @violette: Sarmalele acestea poti sa mananci cat vrei nu te ingrasi cu conditia sa nu folosesti mult paine. Mersi pentru apreciere...

    RăspundețiȘtergere
  10. @majloV:Hvala na poseti i komentaru. Pozdrav...

    RăspundețiȘtergere
  11. Prelepo punjenje, zaista bogato i preukusno. Ukrašću ovu ideju za korpice od šargarepe!

    RăspundețiȘtergere
  12. La cum arata nici nu mai are importanta daca au sau nu carne...super!

    RăspundețiȘtergere
  13. @Jelena: Hvala, volim sto ti se dopada, slobodno posluzi se...
    @mariette: Mersi mult...
    @ana: Si eu spun la fel, mersi de vizita si comentariu...

    RăspundețiȘtergere
  14. Am venit sa vad ce ai mai facut bun si frumos si bineinteles ca am gasit .Nu plec cu mana goala ma servesc cu o portie de sarmalute , mai ales ca maine e zi de post.Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  15. mai Surac ,da tu ai pus acolo toate bunatatile din camara :-))))cum saracie sa nu fie bune,de stafide nu mi-am imaginat ca-s bune si la sarmale,super cosuletele,inventiv ca de obicei,te cred Surac,mare chin pe tine,n-as vrea sa fiu in locul tau,ca nu ma puteam abtine sa nu gust,faceam varianta cu nuca,nu am uitat trebuie sa o incerc,dar cum ti-am spus nuca-i scumpa si eu nu mai am nuci in visteria pivnitei,dar hiribe aveam la indemana in congelator,imagineaza-ti ca-s mai ieftine alunele ca nucile,portocalele ca merele,ce vremuri am ajuns,papa

    RăspundețiȘtergere
  16. @maria mihalache:Imi pare bine ca-ti place,dar si la tine am vazut niste minunati...O seara placuta.

    @Doinitza:Nu am inventato eu reteta eu am adaugat cate ceva si am incercat, prima data incerc si dupa aia postez. Reteta provine din partea mediterana, eu dor am imbunatatito in calori ca sa fie mai consistenta. Mie mi se pare gustoasa. Mersi de vizita. o seara placuta...

    RăspundețiȘtergere
  17. complimenti!mette l'acquolina solo a guardare!!!

    RăspundețiȘtergere
  18. AJAOOOOO Još jedno savršenstvo ukusa i izgleda !! SJAJNO!!

    RăspundețiȘtergere
  19. @Federica: Grazie mille e il tuo blog è ricette superbo...

    @Jovana: Puno havla i pozdrav...

    RăspundețiȘtergere
  20. Miodrag, superb decor, si delicioasa mancarea ca de obicei !

    RăspundețiȘtergere
  21. Miodrag, que plato más exquisito, como siempre dando ejemplo. Pásate por mi blog y recoge tu premio Primavera, gracias por tus siempre amables palabras.
    Saludos desde El Escorial

    RăspundețiȘtergere
  22. Linda presentación y que ricos los ingredientes,una decoración artística super,cariños.

    RăspundețiȘtergere
  23. @Felis: Mersi mult...

    @quesemaquemao: Gracias con mucho gusto...

    @Rosita Vargas:Muchas gracias...

    RăspundețiȘtergere
  24. o reteta f apetisanta si o prezentare de nota 11.

    RăspundețiȘtergere
  25. Delicious dish! This is undoubtedly one of those who try to sample preparation. I love it, as is usual with you, wonderful presentation!.
    Regards

    RăspundețiȘtergere
  26. @Julia: Thanks for the appreciation and I'm glad that you like it.

    RăspundețiȘtergere
  27. Тези сърми бих ги хапнала за вечеря:))
    Tezi sarmi bih gi hapnala za vecherja:)))

    RăspundețiȘtergere
  28. @Benita:Слободно послужи, бас волим сто ти се допада. Поздрав...

    RăspundețiȘtergere

 
Search Engine Submission - AddMe