luni, 11 aprilie 2011

CHICKEN ROULADE

19 comentarii:

  1. Me encantan tus presentaciones, las bordas,
    saludos desde EL Escorial

    RăspundețiȘtergere
  2. Tentant mai arata! Nu te dezminti deloc si prezentarea este de exceptie.

    RăspundețiȘtergere
  3. @quesemaquemao: Gracias por su visita y todo lo mejor...

    @Elena Toma: Multumesc...

    @Alice: Cascaval sau ce ai la indemana...

    RăspundețiȘtergere
  4. Superba prezentarea.O adevarata opera de arta.O seara buna iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  5. Mersi mult Fetelor...Oseara placuta...

    RăspundețiȘtergere
  6. Imi plac tare mult ruladele, am facut si eu saptamana trecuta cu spanac.Minunat arata.
    O seara frumoasa iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  7. mmmmmmmmmmm....deve essere squisito!!!complimenti!

    RăspundețiȘtergere
  8. ruladele-mi plac din orice carne,mai ales din cea de pui,e deliciosa,ti-a iesit decorul supy!supy!fainut,dau si un aspect aperitivelor foarte select,o saptamana prospera,sa ai

    RăspundețiȘtergere
  9. abia astept cate o noutate la tine sa ma mai delectez cu cate ceva nou in arta decoratului,fain de tot decorezi,o zi excelenta

    RăspundețiȘtergere
  10. @maria mihalache:Mersi la fel...
    @Jovana: Hvala...Pozdrav.
    @Federica: Grazie...
    @Doinitza`s cakes: Da! Doinitza Si mersi la fel...
    @yaya6: Imi pare bine. O zi placuta...

    RăspundețiȘtergere
  11. Tare bine arata si foarte frumos prezentata!
    o zi minunata!

    RăspundețiȘtergere
  12. @Violette: Imi pare bine ca-ti place. O zi placuta...

    RăspundețiȘtergere
  13. volim piletinu i ove roladice mi tako fino izgledaju. Jako lijepo su složene i servirane !

    RăspundețiȘtergere
  14. @Branka: Bas se radujem sto ti se dopada...

    RăspundețiȘtergere

 
Search Engine Submission - AddMe