marți, 29 martie 2011

EXOTIC ROLLS




































Sastojci: papir pirinac, losos, Nori alge, avokado, kapar, sargarepa, ulje od sezama, morske soli...

Ingrediente: foi de orez, somon, Nori alge, avocado, capere, morcov, ulei de susam, sare de mare...

43 de comentarii:

  1. Foarte bine arata... Foi de orez... nu am mai auzit pana acum!!...

    RăspundețiȘtergere
  2. Felis: din Germania le am, mesri de parere. Ozi placuta...

    RăspundețiȘtergere
  3. Non posso non farti i miei complimenti, esecuzione perfetta! Un abbraccio e buonissima serata

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte atragatoare daca pui si reteta mai ca le -as face si eu,mi se pare o combinatie perfecta!!
    FOARTE frumoasa prezentarea.O zi buna!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Petronela: reteta e pusa adica ce am scris se pune in foie de orez si se ruleaza simplu nimic complicat, sper ca te-am ajutat si bafta. Aspectul arata cine stie ce reteta dar de fap ea e simpla. O seara placuta...

    RăspundețiȘtergere
  6. Arta in bucatarie asi numi ceea ce faci tu.Iti incanta privirea si papilele gustative.
    O seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
  7. Că vasul spectaculoase, felicitări pentru prezentarea.
    Felicitări.
    Salutări de la El Escorial

    RăspundețiȘtergere
  8. Maria mihalache: mersi mult si o seara placuta...

    Quesemaquemao: Hvala...

    Federica: Grazie i veliki pozdrav....

    RăspundețiȘtergere
  9. Mie greu sa red ca este mancare, este o compozitie de arta!!!!

    RăspundețiȘtergere
  10. Asa-s de apetisante ca le-as manca fara sa ma mai uit la ingrediente.:)

    RăspundețiȘtergere
  11. Reka< Lia mersi de vizita si apreciere...

    RăspundețiȘtergere
  12. Eu am gasit foi de orez mai demult, dar n-am luat, ca n-aveam nici o reteta. Acum trebuie sa le caut din nou ;-) Tare apetisant arata! Pozdrav

    RăspundețiȘtergere
  13. Liana10: Ok si mersi de vizita. Pozdrav...

    RăspundețiȘtergere
  14. Ce prezentare splendida si exotica! Felicitari! Apropo, foile alea de orez se gasesc acum si la Real, Ki Life (numai in Bucuresti), uneori Carrefour sau Cora...

    RăspundețiȘtergere
  15. Elena Toma: Mersi de vizita si apreciere. Foile le am din Germania...

    Mirijana: Hvala na poseti. Pozdrav...

    RăspundețiȘtergere
  16. Anca: Si cand te gandesti cat de simplu se face, mersi de apreciere si vizita...

    RăspundețiȘtergere
  17. Predivno izgleda, svaka čast Surac. Pozdrav!

    RăspundețiȘtergere
  18. Mmmmmmmmmmm, ce bine arata, iar dupa cum suna lista ingredientelor, sigur sunt si delicioase! Sa inteleg ca reteta e secreta?...

    RăspundețiȘtergere
  19. Zora:Hvala ti puno.Pozdrav...

    Cris: Nu este secreta, am postat toate ingredientele, doar ca se ruleaza si atata, simplu ca buna ziua, mersi de vizita si apreciere...

    RăspundețiȘtergere
  20. Multumesc pentru lamurire, Miodrag. Arata atat de fain ca nu m-as fi gandit nicio secunda ca sunt si usor de facut :)

    RăspundețiȘtergere
  21. Obozavam ovakve stvari...Bez dugotrajnog kuhanja, ukusno i zdravo!

    RăspundețiȘtergere
  22. Arata de nota 10,mi s-a facut foame instantaneu,,,,,super arata,,,pupp!

    RăspundețiȘtergere
  23. foarte bune. tatal meu facea din astea. si foi de orez erau la un moment dat la magazinele Plus. o zi faina!

    RăspundețiȘtergere
  24. arata traznet! e simplu da unde gasesti foi de orez,n-am mai auzit pana acum?am inteles ca tu le ai din Germania,pare un preparat super sofisticat,impresionezi cu el,papa

    RăspundețiȘtergere
  25. excelenta reteta,iar prezentarea de-a dreptul ispititoare!

    RăspundețiȘtergere
  26. Kako dobro izgleda ,a sigurno je i jako ukusno:))

    RăspundețiȘtergere
  27. Mersi mult tuturor...

    Hvala monogo svima...

    RăspundețiȘtergere
  28. Super exótico y original,super bun,fiacare zi aduce cadou pentru ochi nostri,cariños y abrazos.

    RăspundețiȘtergere
  29. vai ,ce minunatie ai facut tu aici!!!abia mi-am terminat somonul,daca stiam ca pui reteta asta o incercam si eu,ca tare bine mai arata,ramane pe data viitoare!ps.multumesc mult pentru ponturile pe care mi le dai si mai astept cu mare drag ceva nou de la tine,asa mai invat si eu cate ceva!numai bine Surac,o seara buna!

    RăspundețiȘtergere
  30. Rosita: hvala...

    Gabriela:Imi pare bine ca pot sa ajut cu cate ceva, mersi la fel...

    RăspundețiȘtergere
  31. odlično, baš super izgleda, a vjerujem i da je ukusno!

    RăspundețiȘtergere
  32. Hello! I do not know Slovenian then I write in English, the so-called universal language. They are really beautiful your ricettte, very choreographed. I will follow for sure. Ines :)

    RăspundețiȘtergere
  33. ovo je prava delicija, odlične rolice. Morati ću i ja konačno kupiti rižin papir i isprobati ga, baš si me sada zainteresirao.
    Izgleda super !

    RăspundețiȘtergere

 
Search Engine Submission - AddMe