joi, 17 februarie 2011

MOJ HOBI




31 de comentarii:

  1. super simpatic animalutul (e un iepuras, nu?)... tare frumos ceea ce faci!

    RăspundețiȘtergere
  2. Violette, mersi nu e iepuras e un hibrid...ceva e...

    RăspundețiȘtergere
  3. Eto nesto i za nas vegetarijance! BAs je slatko. Veverica, zec, nema veze - slaaaatko!

    RăspundețiȘtergere
  4. Fantastične kreacije, šta se sve može napraviti od voća i povrća. Bravo Surac!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu cred ca seamana cu o veverita! Dragut!

    RăspundețiȘtergere
  6. Mala kuharica Sandra,Jovana,emo_serpica,Zora,jubistacha:Hvala vam puno i veliki pozdrav...

    RăspundețiȘtergere
  7. Jasnas' kitchen creations:Super...Pozdrav.

    RăspundețiȘtergere
  8. Majstore,imas super hobi,a i ide ti bas!!Prelepo!!!

    RăspundețiȘtergere
  9. ce tareee!!!!un iepuras ca mananca morcov si un soricel ca are cascaval,nu??ai timp de joaca,fainute,eu n-am timp sa mai sculptez,demult n-am mai facut nimic,pa pa

    RăspundețiȘtergere
  10. Vera, Majo, Shangri La Food:Hvala vam puno...

    RăspundețiȘtergere
  11. Doinitza: Asa e ma joc exersez, mersi de vizita...

    RăspundețiȘtergere
  12. Me encantó el conejo,que arte Miodrag utilizando frutas y verduras y que rico para comerlo muy interesante,abrazos.

    RăspundețiȘtergere
  13. Rosita Vargas: Muchas gracias, si se intenta hacer una reuseti y usted, usted se olvida en (youtube) y tratar de hacer. Le deseo suerte ...

    RăspundețiȘtergere
  14. Haha, super originalno. Mis mi je najsladji, divan je :)...

    RăspundețiȘtergere
  15. Nu-mi gasesc cuvinte, esti un artist innascut!!!! Felicitari!!!! Sa ne inveti si pe noi!!!!

    RăspundețiȘtergere
  16. foarte dragalas,o sa ma chinui sa fac cand vor veni copiii in vizita,multumesc pentru postare

    RăspundețiȘtergere
  17. Retete-ina: mersi, curaj ca nu e greu...

    RăspundețiȘtergere

 
Search Engine Submission - AddMe