sâmbătă, 29 ianuarie 2011

ZEC U RERNI SA PIKANTNIM SOSOM ( IEPURE LA CUPTOR CU SOS PICANT)
















Sastojci; 1 domaci zec, 4 glavice crnog luka, 1 kg krompira, sargarepe, celer, persun, beli luk, 100 g putera, chili, lovorov list, crvene paprike, sos tomato, biber, 1 kasika secera, soli, timijana, 100 ml crvenog vina.

Ingrediente; 1 iepure de casa ( tanar), 4 cepe, 1 kg cartofi, morcov, telina, patrunjel,usturoi, 100 g unt, chili, boia, pasta tomate, piper, 1 lingura de zahar, sare, cimbru, 100 ml vin rosu.

11 comentarii:

  1. Vai ce dor mi-e de iepure.
    Ce iepure ai avut ?
    Salbatic,sau de casa.Gustul difera foarte mult.
    Cel salbatic il las in baitz,la rece 48 de ore.
    Stii tu cu ierburi,vin si condimente.

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna Lia, de casa era si era tanar fraget, mersi de vizita...

    RăspundețiȘtergere
  3. iar ai fost la vanatoare,in curtea vecinului? :-))cand il tai face ca un copil mic,nu ti-o fost mila?noi n-am mai tinut iepuri ca au tot murit,n-am taiat niciunul,da soacramea mo,prostit si am mancat,am crezut ca-i de pui,nu-i rea la gust si cu toate ingredientele alea ale tale trebuie sa fi fost tare gustos,pa

    RăspundețiȘtergere
  4. Superb arata... tot timpul ma minunez cat talent ai si cate idei noi ai... Felicitari!!..

    RăspundețiȘtergere
  5. @Doinitza: la vanatoare nu am fost pentru ca l-am primit de la cineva ca sa-i fac.
    @felis: Mersi...

    RăspundețiȘtergere
  6. Dobro nam došao! Kakav pikantni recept. Imala sam ranije zeca ali ga niam ovako spremala. Predivno!

    RăspundețiȘtergere
  7. Jelena, dobro te nasao i sve najbolje.

    RăspundețiȘtergere
  8. n-am gatit niciodata iepure! cred ca ar trebui sa incerc odata sa vad daca i-mi iese.In schimb am mancat si e foarte gustos,iar tu ma minunezi cu retetele tale,ma faci sa ma duc la vanatoare de iepuri...ha,ha,ha,in orice caz arata tare bine ce ai gatit tu acolo.ps.de curiozitate,ai facut sarbatorile in Germania?ca si eu le-am facut tot acolo!o zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  9. Mersi Gabriela, sarbatorile am facut acasa si la tara, pentru ca nevasta a venit din Germania, eu plec in august. Revelionul sarbesc la Timisoara. Iti doresc o zi placuta...

    RăspundețiȘtergere
  10. Saptamana trecuta tot imi statea gandul la o reteta din iepure, dar niciodata n-am facut nimic din iepure. Tu m-ai dat gata cu reteta ta, poate o s-o incerc si eu, merci mult, arata genial!!!!

    RăspundețiȘtergere

 
Search Engine Submission - AddMe