luni, 25 octombrie 2010

ROTKVE.....

POKLON ZA SVE BLOGERICE, KOJE POSECUJU MOJ BLOG........

CADOU PENTRU TOATE VIZITATOARELE AL ACESTUI BLOG...

39 de comentarii:

  1. Mersi ...chiar imi plac ridichile!
    ciao!

    RăspundețiȘtergere
  2. Hvala, Surac, na divnim ružama i tvojoj pažnji :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Ovo mi se dopada više od mojih omiljenih lala!

    RăspundețiȘtergere
  4. Nicoleta, placerea e din partea mea...

    RăspundețiȘtergere
  5. Emo_serpica, Jelena, Tasa, hvala vam na poseti a ruze su za vas u znaku saradnje medju blogerima...

    RăspundețiȘtergere
  6. Mii de multumiri, Miodrag!!! :)
    Iau cu mare placere una...si una pentru mami a mea, ca si-asa a fost ziua ei, hihi...

    P.S. Atat de frumos le-ai "invartit" de zici ca sint reale, felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  7. Laura, cu placere si la multi ani trasmitei mamei tale...

    RăspundețiȘtergere
  8. Predivan znak paznje!
    Veliko hvala na trudu ruzice su bas cakane :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Veramente meravigliosi!!!
    Complimenti

    RăspundețiȘtergere
  10. MajloV,Jubistacha,hvala na poseti...

    RăspundețiȘtergere
  11. Angicock, Grazie per la visita e complimenti...

    RăspundețiȘtergere
  12. Mirela,pentru nimica, tu sa fi sanatoasa, restul vine de la sine...

    RăspundețiȘtergere
  13. mi-a trebuit ceva timp sa realizez ca sunt ridichi...superb aranjament!

    RăspundețiȘtergere
  14. Multumesc, Surac, esti un gentleman! ;-)

    RăspundețiȘtergere
  15. Sunt atât de reuşite că am zis
    că sunt adevărate flori..
    Îmi iau şi eu una de poftă..
    arată prea bine..
    O după amiază frumosă!
    Felicitări pentru tot ceeace faci!

    RăspundețiȘtergere
  16. ce frumos..multumesc ,am sa iau si eu o floare.

    RăspundețiȘtergere
  17. Surac te pui bine pe langa doamnele de pe blog? :-)),multumesc.Nici eu n-am invatat de la mama mea,sa gatesc, dar crede-ma ca am prins din zbor,fetita mea sta putin in bucatarie,nu vrea sa invete,dar cand gateste la prietenele ei,spun ele ,ca e o gospodina desavarsita,inseamna ca tot din zbor prinde si ea,primul tort la facut la 9 anisori,era sa mor de inima rea,ca o umblat la cuptor si nu mi-o dat foc la casa,i-am dat un zece la iesit destul de bine,pa pa

    RăspundețiȘtergere
  18. ce frumos vin tiviti cu roz trandafirii tai,par atat de reali,frumos si buchetul si gestul

    RăspundețiȘtergere
  19. Geta, Liana10, Elena, Lissa's Cakes, Doinitza's cakes, va multumesc de vizita, florile v-am oferit in semn de prietenie pe blog si cat mai multe retete sa faceti...Bafta.

    RăspundețiȘtergere
  20. Multumesc pentru flori... au o valoare mare ca-s muncite, nu-s rupte din gradina sau cumparate de la florarie.

    RăspundețiȘtergere
  21. Kako je ovo lijepo, predivno ! Divne ruže od rotkvica i divan poklon za nas dame :)). Hvala ti na ovoj posveti i na još jednom majstorskom djelu !!

    RăspundețiȘtergere
  22. Branka, Mignonne, hvala na poseti...

    RăspundețiȘtergere
  23. Multumim de atentie,Surac!Ce gest mai frumos vrei de la un barbat ,decit un buchet de flori!
    O zi minunata!

    RăspundețiȘtergere
  24. Sunt superbe florile, felicitari, esti genial !!!!

    RăspundețiȘtergere
  25. Un asa buchet de trandafiri mi-e imposibil sa-l refuz,mai ales ca au fost muncite de un bucatar desavarsit pe care eu il stimez foarte mult!Multumesc Surac,i-ti multumesc din suflet!chiar e un semn de prietenie!sa ai o seara minunata!

    RăspundețiȘtergere
  26. Gabriela, Janet, Reka, mersi de vizita, placerea a fost de partea mea de a oferi flori gospodinelor...

    RăspundețiȘtergere
  27. Bianca, cu placere si alta data...

    RăspundețiȘtergere
  28. wow,super,dar frunzele sant tot facute de tine?

    RăspundețiȘtergere
  29. Retete-ina: ridichea e taiata feli si sunt facute frunzele de mine, poti sa incerci, daca ai ambitie inveti, vezi ca gasesti pe youtube video...

    RăspundețiȘtergere
  30. poti sa-mi spui din ce sant facute frunzele,ambitie am dar rezultate,,,,,

    RăspundețiȘtergere
  31. @Retete-ina: frunzele sunt luate depe un pom, ele sant naturale restul je facut de mine...Bafta...

    RăspundețiȘtergere

 
Search Engine Submission - AddMe