luni, 11 octombrie 2010

DULEK

26 de comentarii:

  1. Surac, ti ženi nemoraš cveće da kupuješ, ovo je lepše od cveća, a još može da se jede! Genijalno!

    RăspundețiȘtergere
  2. Superba realizare! Din ce este facuta? O saptaman frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  3. Nema sta prava umetnicka dusica si :)

    Srdacno te poz. uz veliku zahvalnost jer si brinuo za mene ;)
    Mi smo se lepo odmorili u Crnoj Gori i Italiji ali za baksuz kad sam htela da se nanovo "vratim" u net vode kuler na laptop-u mi je crkao pa se sve nepredvidjeno oduuuuzilo :)

    U svakom slucaju i ya sam mislila na sve vas!

    Svako dobro zelim :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Prelijepo! Dulek je tikva, zar ne?

    RăspundețiȘtergere
  5. Jeli dobar, Emo_serpica, hvala na poseti...

    RăspundețiȘtergere
  6. Da Majo, tikva je mi kazemo dulek a pravimo kolace od duleka, zovemo ih dulesnice.

    RăspundețiȘtergere
  7. MajloV, dobro nam dosla, sve je u redu kad se dobro zavrsi. Veliki pozdrav...

    RăspundețiȘtergere
  8. Arata splendid, esti un adevarat artist !!!!

    RăspundețiȘtergere
  9. Foarte frumos... ai talent... nu oricine poate sa faca asa ceva... e adevarata arta...

    RăspundețiȘtergere
  10. Mai mult decat frumoasa,complimente!o zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  11. Mersi, Felis si Gabriela...Toate cele bune...

    RăspundețiȘtergere
  12. Surac splendid dovleac sunt trista ca s-a terminat lebenita,a disparut de pe piata inainte de a incerca si eu ceva,imi pare bine ca n-ai uitat de sculpturi,sa vad daca fac rost de un dovleac sunt preferatii mei,fierti sau prajiti,un 10*,felicitari

    RăspundețiȘtergere
  13. OK, Doinitza astept sa vad si sa ai curaj ca nui o filozofie mare, daca nu incerci no sa inveti niciodata. Bafta...

    RăspundețiȘtergere
  14. Hvala, Shacky i Sanela Mallory...Pozdrav.

    RăspundețiȘtergere
  15. Imi plac are mult sculpturile tale in fructe si legume! Poate ca trebuia sa te faci sculptor. Asta nu inseamna ca nu esti si un bucatar de nota 10! Pozdrav

    RăspundețiȘtergere
  16. Odličan cvijet od tikve , još jedno tvoje umjetničko djelo , meni bi sve to bilo žao pojesti :)

    RăspundețiȘtergere

 
Search Engine Submission - AddMe