sâmbătă, 11 septembrie 2010

PIZZA I PIZZA SUNCE





























Sastojci; Pileca sunka, kackavalj, maslinovo ulje, paprike, pecurke ( sampinjone), sos ( tomato, oregana, so, biber, meda, 30 ml crvenog vina, maslinovo ulje), oregana, ljute paprike.

Ingrediente; Sunca de pui, caskaval, ulei de masline, ardei, ciuperci, sos ( tomato, oregano, sare, piper, miere, 30ml vin rosu, ulei de masline), oregano, ardei iute.


30 de comentarii:

  1. Sigur e pizza? arata a floare !!!! felicitari!!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Wow! It looks FABULOUS. Never seen pizza like that.

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu stiu Reka, las la aprecirea voastra...

    RăspundețiȘtergere
  4. Genijalno! Nika viđeno mojim očima!

    RăspundețiȘtergere
  5. Nista posebno Jelena, covek dok zivi uci... Pozdrav.

    RăspundețiȘtergere
  6. Arata foarte bine,imi place tare mult mai ales pizza-floare

    RăspundețiȘtergere
  7. Apropo Reka, am 260 de retete de Pizza, iti vine sa crezi...

    RăspundețiȘtergere
  8. Ce bine arata!
    Demult nu am mai mincat!Pot servi o bucatica mica,mica?

    RăspundețiȘtergere
  9. Ce super arata pizza floare! Surac, ai suflet de artist :-) Un weekend minunat in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  10. Predivne pizze a pizza sunce je pravo iznenađenje, super ideja !!

    RăspundețiȘtergere
  11. Mersi, Petite Foury si ti-e la fel...Weekend placut.

    RăspundețiȘtergere
  12. Nista posebno Branka, malo maste...

    RăspundețiȘtergere
  13. Superba prima! Am vazut mai demult modelul asta si am tot zis sa il incerc si eu.. insa nu am apucat.

    RăspundețiȘtergere
  14. 260 retete de pizza?! wow! felicitari!!!! vin sa invat de la tine !!!!

    RăspundețiȘtergere
  15. Reka, am o carte cu pizza, dar e in limba sarba iti dau retete cu cea mai mare placere...

    RăspundețiȘtergere
  16. odlična je pizza, prva fenomenalno izgleda!

    RăspundețiȘtergere
  17. oauuuuuuuuu! ce super acum te-ai intrecut pe tine cu ideea asta interesanta in felul cum ai aranjat-o si-mi place si farfuria,mai vrem si alte retete,pt.asta am sa-ti caut un premiu haios pe net si am sa ti-l trimit,am sa o impresionez si eu pe fiica mea cand am sa-i fac pizza asta,pacat ca n-am si farfuria,hihihi.papa

    RăspundețiȘtergere
  18. Pizza....iar ma faci sa-mi fie pofta!Am zis sa o mai raresc cu pizza....dar cum as putea cind vad ce bunatate ai facut?
    zi frumoasa iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  19. Janet, fiului meu ii place mult pizza si o fac cam odata pe saptamana. Mersi de vizita si tie o zi placuta...

    RăspundețiȘtergere
  20. Surac fetita mea ar putea da mana cu baiatul tau ,ca asa-i de enervanta numai pizza ar manca,nu se plictiseste,de cateva zile,o doare burtica si i-am spus ca de la pizza i se trage,nu mananca mancare gatita sau ciorbe,numai porcarii mananca,am prea rasfatat-o daca e singurul copil i-am facut toate poftele,papa

    RăspundețiȘtergere
  21. Da, Doinitza si baiatul meu e pretentios, pizza, spaghete, dulciuri, gratar de vita, pui gril, nu mananca carne de porc si are 16 ani, dar restul e cuminte ma asculta, nu stiu pana cand...

    RăspundețiȘtergere
  22. ce-ai spune sa le facem cunostinta hihihi,ca tot astea-i plac si ei si tot 16 ani are,glumesc,e bine sa fi pentru copilul tau un prieten pe langa parinte,sa aiba la cine sa-si descarce sufletul,oricum fata de ei suntem inapoiati,stie mai multe puiul ca cioara sau schimbat vremurile

    RăspundețiȘtergere
  23. Asa este Doinitza, iti doresc numai bine la toata familia...

    RăspundețiȘtergere
  24. Mersi Surac sa va dea Domnul sanatate si voua,ca e cel mai important lucru de pe pamant,stiu asta ca la mine in casa lipseste la un membru din familie,dar viata merge mai departe si asa.Sa ne incanti ochii in continuare cu bunatatile tale

    RăspundețiȘtergere

 
Search Engine Submission - AddMe