joi, 26 august 2010

STRUDLA SA MAKOM ( Strudel cu mac)

Sastojci: 1 Kg finog brasna, 300 ml mleka, 200 ml vode, 80 gr putera, 50ml maslinovog ulja, 30gr svezeg pivskog kvasca, 1 jaje, malo soli, 100 gr secera i jedna kasika meda, 2 zumanca( za mazanje). Nadev; 800 gr mlevenog maka, 250 gr secera, 300 ml mleka, kore od limuna, 1 jaje.

Ingrediente; 1 kg faina buna(ca de pizza, nu ooo ), 300 ml lapte, 200 ml apa, 80 gr unt, 50 ml ulei de masline, 30 gr drojdie de bere, 1 ou, putin sare, 100 gr zahar, 1 lingura de miere, 2 galbenusuri (pentru uns). Umplutura; 800 gr mac (macinat), 250 zahar, 300 lapte, coaja de lamaie rasa. Se fierbe macul cu zahar si late , cand se raceste se adauga ou si coaja de lamaie.

18 comentarii:

  1. Arată super...dar o reţetă
    nu ne dai şi nouă?
    Seară minunată!

    RăspundețiȘtergere
  2. Asta-i un fel de cozonac cu mac sau saviecuta, cum ii zice la noi, in Banat, nu-i asa? Mi-ar fi placut sa vad o sectiune, eu sunt mare amatoare de mac!
    Da'chiar retetele de ce nu le dai? As vrea sa fac si eu si sunt convinsa ca si alte fete, dupa reteta ta, sa iasa la fel de frumosi si apetisanti. Pozdrav

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce bine arata!!!ti-au iesit foarte bine!i-ti doresc un sfarsit de saptamana minunat!

    RăspundețiȘtergere
  4. Makovnjaca, obozavam ju (uvijek pravim orehnjacu i makovnjacu zajedno)!

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce gustosi trebuie sa fi fost,ma alatur celorlalte si te intreb de ce n-ai pus reteta si modul in care-l prepari? sunt persoane care-s incepatoare si poate ar dori sa-l faca,eu mi-am facut acest blog pentru a ajuta pe cei incepatori in ale gatitului cu retele pe care le stiu eu,cand am fost mai "tinerica" mi-ar fi placut sa am de la cine invata ,din pacate nu exista netul,pa pa

    RăspundețiȘtergere
  6. Tako je Melrose i ja isto cinim, nego sada sam zeleo samo sa makom, hvala na poseti...

    RăspundețiȘtergere
  7. Uite Doinitza's cakes, am sa postez, mersi de vizita...

    RăspundețiȘtergere
  8. Buna Liana10, imi pare rau dar sa mancat si nam mai apucat sa o fotografiez, am avut musafiri dar sa sti la noi in Banat se spune Strudla pe sarbeste, mersi de vizita. Zdravo.

    RăspundețiȘtergere
  9. Tot ce-i cu mac imi place ...dulce si sarat!
    Delicios ! Mai bine ca nu ai pus poza cu felia ...pofteam si mai mult!
    salut!

    RăspundețiȘtergere
  10. Foarte bine Nicoleta si mersi de vizita...

    RăspundețiȘtergere

 
Search Engine Submission - AddMe