vineri, 13 august 2010

FILOVANA PAPRIKA ( ARDEI UMPLUTI )




































Sastojci;
1 kg teleceg, 100 gr pirinac, 200 gr crnog luka, 1 jaje, 1 kasika soli, 1 kasikica bibera, timijana, ruzmarin, bosiljak, 100 ml belog vina, bulijona ( tomata), 50 gr meda, sargarepa, persun.

Ingrediente; 1 kg carne de vitel, 100 gr orez, 200 gr ceapa, 1 ou, 1 lingura de sare, 1 lingurita de piper, cimbru, rozmarin, busujok, 100 ml vin alb, bulijon, 50 miere, morcov, patrunjel...

30 de comentarii:

  1. multumesc Surac,soacra mea are 81 de ani,iti dai seama ca este o reteta veche si le-am facut exact asa cum le facea ea,doar am schimbat nuca cu alune si silvoita cu dulceata,pt.ca nu aveam,ai mancat vreodata silvoita?e un fel de dulceata dar se lasa la foc multe ore si poti sa o tai cu cutitul,e foarte gustoasa,eu am crescut la oras si apreciez foarte mult bunatatile facute de omul de la tara nu se compara cu ce cumperi din magazine,ooooo!ardei umpluti cu fluturasi sau cu carne,foarte aspectosi

    13 august 2010, 10:53

    RăspundețiȘtergere
  2. mmmm... imi plac mult ardeii umpluti!

    RăspundețiȘtergere
  3. Minunata reteta... de prezentare... nota 10.

    RăspundețiȘtergere
  4. Već dulje vrijeme pratim tvoj blog, za mene je jako inspirativan!

    RăspundețiȘtergere
  5. što reči, stvarno odlično izgleda

    RăspundețiȘtergere
  6. Hvala, Dunja i kod tebe na blogu video sam inventive recept koje mi se dopadaju...

    RăspundețiȘtergere
  7. :) kakav leptiric! Obozavam punjene paprike, i posnu i mrsnu verziju!

    RăspundețiȘtergere
  8. Melrose, leptiric je od krastavca...Hvala na poseti.

    RăspundețiȘtergere
  9. foarte buni ardeii umpluti..felicitari

    RăspundețiȘtergere
  10. Ce bine arata....ii maninci si cu ochii...
    Seara buna!

    RăspundețiȘtergere
  11. Alialexa2006, mersi pentru vizita si apreciere...

    RăspundețiȘtergere
  12. moje omiljeno jelo!!:)Predivno prezentirani!!!

    RăspundețiȘtergere
  13. Tare faini-s, iar fluturasul ala din castravete m-a dat gata!Pozdrav

    RăspundețiȘtergere
  14. Ardei umpluti...ce-mi plac ! Aspectosi asa aranjati in farfurie ...iti fac cu ochiul!
    salut..o zi buna!

    RăspundețiȘtergere

 
Search Engine Submission - AddMe