joi, 5 august 2010

Bice bolje...


24 de comentarii:

  1. wow..cred ca am mai spus,asta-i adevarata arta!chapeau!

    RăspundețiȘtergere
  2. foarte frumos...vreau si eu sa invat sa fac asta :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Mira,putina ambitije si garantez ca reusesti...

    RăspundețiȘtergere
  4. fantasticno, ovakve slike sam skinula sa neta u nadi da cu jednoga dana i ja se latiti reybarenja ali nekako uvek ponjupam lubenicu pre toga. Umetnost!

    RăspundețiȘtergere
  5. Jelena,malo volje i sigurno ces uspeti...

    RăspundețiȘtergere
  6. ovakve stvari me fasciniraju, ja sam pokušala no baš mi i nije išlo pa sam na neko vrijeme odustala, budem ja kad tad to svladala ;)

    RăspundețiȘtergere
  7. Nina,nemoj da odustajes,malo volje i truda i bice lako...

    RăspundețiȘtergere
  8. superb!!!!!!!!!!foarte reusite sunt demne de admirat,sau ieftinit pepeni dar acum n-am timp sa incerc si eu,abia astept sa-mi termin odata bucataria

    RăspundețiȘtergere
  9. Doinitza's cakes,astept sa termini bucataria...

    RăspundețiȘtergere
  10. Ovo je stvarno fantazija, uvek se oduševim ovakvim umetničkim delima, svaka ti čast!!!

    RăspundețiȘtergere
  11. Arata trasnet !!!! Adevarata arta !!!!

    RăspundețiȘtergere
  12. Buna ziua! Ma bucur ca mi-ati vizitat blogul. Minunea asta postata se si mananca?! Prea este frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  13. Da,Lulu de obicei se mananca e lubenita imi place sa glumesc sper ca nu te superi...Mersi de vizita.

    RăspundețiȘtergere
  14. Iar cu frumuseti din astea? Imi plac tare mult sculpturile asdtea!Ai mina de artist....stii asta!
    Sa ai o zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  15. multumesc Surac,le-am facut chiar inainte de a incepe renovarea dar nu le-am postat,mai am cateva retete nepostate si daca tot m-am prafuit m-am gandit sa fac si baia grele zile ma asteapta,ma intreba cineva unde imi fac concediul si i-am spus ca in bucatarie,ce gluma buna,nu?si ca sa vezi ca nu e de gluma la vecina am facut doua torturi,pt. baiatul unei prietene de ale mele,a avut majoratul(18 ani),ce era sa fac cu ea?a avut vreo 50 de invitati

    RăspundețiȘtergere
  16. Lasa,Doinitza's cakes,ca te descurci tu,spor la lucru...

    RăspundețiȘtergere

 
Search Engine Submission - AddMe