joi, 22 iulie 2010

Un premiu frumos de la Liana10 si Janet.......Nagrada .

8 comentarii:

  1. genijalno ! jako mi se sviđa ova slikica !

    RăspundețiȘtergere
  2. Branka,dobijo sam je na poklon...

    RăspundețiȘtergere
  3. premiul asta si inca doua le gasesti la mine la reteta de ECLERE,le-ai luat atunci?am cautat mult pe net sa gasesc niste premii haioase pt.cei care cred eu ca le merita,pe ale mele nu le-ai postat nu ti-au placut?probabil ca Liana10 la primit si ea pt.realizarile ei de la cineva ,asa se face intre blogheri cand primesti ceva dai si tu din suflet la cei pe care-i apreciezi,papa

    RăspundețiȘtergere
  4. Doinitza's cakes, cred ca atunci am uitat sa postez,m-am uitat la comentarile de atunci la tine si am vazut ca ti-am comentat,sigur am uitat atunci,scuze de omie de ori si mersi pentru premiu fain...Bafta.

    RăspundețiȘtergere

 
Search Engine Submission - AddMe