vineri, 23 iulie 2010

Un premiu de la Doinitza's cakes

8 comentarii:

  1. am glumit si mai luat in serios,asta-i foarte haios,pt.ca-si vede fratiorul facut ochi ,cand l-am gasit pe net m-am distrat tare

    RăspundețiȘtergere
  2. iti multumesc ca datorita tie am reusit sa imi introduc GOOGLE Translate,pana acum nu am reusit si pe celelalt daca il copiez imi traduce automat in engleza un text,eu inteleg engleza dar nu o vorbesc la perfectie

    RăspundețiȘtergere
  3. La cat mai multe premii, Surac!
    Laku noc!

    RăspundețiȘtergere
  4. Mersi Liana10,laku noc i mirno spavaj...

    RăspundețiȘtergere
  5. iti multumesc mult ca m-ai inclus pe blogul tau,am observat mesajul abia astazi ,nu prea am timp sa intru pe blog ca sunt in renovare cu bucataria si am mult de lucru,am trecut de la decorat torturi la decorat bucatarii,hihihi

    RăspundețiȘtergere
  6. Foarte bine,Doinitza's cakes,poate te specializezi la bucatari...

    RăspundețiȘtergere

 
Search Engine Submission - AddMe