sâmbătă, 10 iulie 2010

Cvet i leptiri od povrca i Lubenica(Floare si doi fluturi din legume,lubenita)







29 de comentarii:

  1. Fain aranjament! Daca ai scrie si in romana, ar fi ideal, merci!

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna Liana10 am scris si in romana...

    RăspundețiȘtergere
  3. Ok, merci! As fi vrut sa ne spui si cum se face, care e seretul de e asa de frumoasa "floarea" :-)

    RăspundețiȘtergere
  4. Da Liana10, nu este nici un secret,trebuie sa incerci, putina indemnare si gata.

    RăspundețiȘtergere
  5. ce supeeeer le-ai arnjat nu stiu daca ti-am mai zis se spune ca barbatii sunt mai buni bucatari ca femeile,uni numai nu toti si se zice ca la barbatii care le plac florile le plac si femeile,hahaha,ti-am zis ca esti artist in lucruri migaloase eu nu prea am rabdare cateodata,papa

    RăspundețiȘtergere
  6. Selam ellerinize saglik .Cok güzel bir blog .

    RăspundețiȘtergere
  7. Prekrasno napravljeno ! Zbilja pravo umjetničko djelo i jako mi se sviđa kombinacja boja, naravno i činjenica da je izrađeno od povrća - bravo !!

    RăspundețiȘtergere
  8. Frumos...mai de mult am incercat si eu sa scluptez un....cartof ,sa vad ce iese!A iesit ceva ,dar nici pe departe cu ce vad aici sau in alte parti.Ca sa faci asa ceva ,parerea mea este ca tre sa ai si scule cu ce sa lucrezi ....cu cutitul de bucatarie,cu ce am incercat eu....nu merge...sau mai degraba ,nu ajungi la rezultatul dorit.
    O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  9. Da,JANET,nu e usor sa faci dar poti sa incerci, trebuie sa ai putina inclinatie spre sculptura si instrumente adecvate.Bafta in continuoare.

    RăspundețiȘtergere
  10. As vrea sa facem schimb de linkuri. Daca esti de acord, te rog anunta-ma. Felicitari pentru blog. Interesante retetele chinezesti.

    RăspundețiȘtergere
  11. Salut,

    Am intrat pe blog-ul dvs. si ne-a placut foarte mult - aveti retete culinare delicioase YUM!!! YUM!!!
    Ne-am bucura sa va avem in familia Petitchef

    Am fi incantati daca ati dori sa adaugati blog-ul dvs. la http://ro.petitchef.com astfel incat utilizatorii nostri, cat si noi, sa ne putem bucura de retetele dvs.

    Petitchef este un portal frantuzesc bazat pe retete culinare. Cateva sute de blog-uri sunt deja inscrise si beneficiaza de expunere pe Petitchef.

    Pentru a adauga blog-ul dvs. la http://ro.petitchef.com puteti folosi http://ro.petitchef.com/?obj=front&action=site_ajout_form sau puteti merge la http://ro.petitchef.com si dati click pe "Adauga blog-ul tau".

    Toate cele bune,

    Vincent
    Petitchef

    RăspundețiȘtergere
  12. Am adaugat linkul tau in sectiunea "Bloguri culinare". O zi buna.

    RăspundețiȘtergere
  13. foarte tare ti-au iesit toate,sa treci pe la mine la reteta de ECLERE sa te servesti cu niste premii,pt. toate realizarile tale,papa,succes si tie in continuare

    RăspundețiȘtergere
  14. Prelepo, stvarno. Super dekoracija.

    RăspundețiȘtergere
  15. Multumesc de vizita si aprecieri. Si eu te-am trecut in lista de bloguri preferate.

    RăspundețiȘtergere
  16. Superbe, te pricepi nu gluma :P
    Multumesc ca m-ai trecut in lista ta si ca iti plac retele mele, te-am trecut si eu!
    Un sfarsit de saptamana fain de tot!

    RăspundețiȘtergere
  17. Este absolut superb arajanmentul floral, tare mi-as dorii sa stiu cum l-ai facut!!!

    RăspundețiȘtergere
  18. :)) da stiu ca l-ai facut cu cutitul insa nu mi pot inchipui cum ati obtinut fiecare petala, pentru ca mi se par destul de mari

    RăspundețiȘtergere
  19. Simona,sunt taiate separat si infipte pe bat de la frigarui,dar poti sa vezi pe youtube sculpturi in legume...

    RăspundețiȘtergere
  20. WAW ! Si eu am incercat dar nu cred ca am
    "cutitul potrivit", hahaha, a iesit ceva dar nu asa de artistic ca al tau !
    Tii cumva si cursuri ???

    RăspundețiȘtergere
  21. Mandala este pe yuotube la sculpturi in legume si fructe...Sper sa pot sa te ajut...

    RăspundețiȘtergere

 
Search Engine Submission - AddMe