vineri, 25 iunie 2010

DINJA















11 comentarii:

  1. izvanrednoo!!! TI SI STVARNOO TALENTOVANN!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Wow. Your dinja is as beautiful and fantastic as the lubenica. Good work with all melons!

    RăspundețiȘtergere
  3. Surac noi i spunem lebenita de ce-i spui tu lubenica,o alinti? foarte supeeeeeer ti-a iesit,dar ce inseamna dinja,pepene galben?ma gandesc cat ai studiat pe youtube sa-ti iasa asa perfect?felicitari

    RăspundețiȘtergere
  4. Doinitza's cakes,pe sarbeste se spune lubenica sa sti ca in sarbeste alfabet latin (c) se citeste (ţ) dar exista si alfabet chiril care seamana cu ruseste.Doi calugari au facut alfabete. Chirilo si Metodie(Chirilo a facut alfabet chiril si Metodie a facut latin)...Dinja inseamna pepen sau (pepen galben) la voi. Lubenica je pe sarbeste iar voi spuneti pepene verde asa cred eu. Si in biserica spuneti cand dati pomana BOG DA PROSTI, asta e pe sarbeste dac nai stiut inseamna DUMNEZEU SA IERTE, m-am mirat de ce se spune pe sarbeste asa in Romania dar m-am documentat si am aflat ca de la Rusi se trage cuvintele astea in Romania au preluat de la biserica ortodoxa rusa si ei sunt popor slav.

    RăspundețiȘtergere
  5. Jako lijepo, umjetničko djelo od dinje, super je !!

    RăspundețiȘtergere
  6. am invatat si eu ceva,habar n-am avut ca BOG DA PROSTI inseamna DUMNEZEU SA IERTE,ce lucruri interesante afla omul

    RăspundețiȘtergere

 
Search Engine Submission - AddMe