duminică, 28 martie 2010

Video Burek














Learn how to make Burek.
Down here. Pogledaj video.
Click on the play button.
Apasati pe butonul play.
Video, cum se face Burek.
Klikni dole na strelicu ...................!
video

33 de comentarii:

  1. CESTITKEEE !!!!! SUPERRR!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Miodrag, esti absolut adorabil!!! :)
    ...cred ca as putea sa ma uit la filmuletul tau si la mainile alea dibace la nesfarsit, fara sa ma plictisesc :P
    ...ti-am mai zis, eu cred ca zburam aluatu' ala pe toti peretii :)))
    ...da' cu toate astea, am sa fac si eu burek, asa cum ti-am promis. De-abia astept sa vina Pastele :)

    P.S. Oh, si muzica...muzica e dementiala!!!!!!!! ...mi-a amintit de multe din copilarie...

    Multumesc mult pentru extraordinara prezentare :)

    RăspundețiȘtergere
  3. super...arta... am gasit linkul la Laura.
    Felicitari.

    RăspundețiȘtergere
  4. Mersi Laura si sa sti ca astept cu nerbdare sa faci si tu burek...........bafta.

    RăspundețiȘtergere
  5. Adnas54, mersi si pentru vizita....

    RăspundețiȘtergere
  6. Odusevijo me je vas video! Jedino sam u Beogradu videla i jela ovakav burek! Puno puta sam eksperimentisala ali nikad nije ispao kao vas. Dali mozete da mi posaljite sastojke za koru (koliko brasno i ostalo)? Moja adresa je tgh3@sbcglobal.net. Hvala vam!

    RăspundețiȘtergere
  7. gRACIAS POR SEGUIR MI BLOG gracias por tu amistad,EN ESTOS MOMENTOS OS NECESITA MI BLOG nos necesitan DEDICADO HACER FRENTE Y DEFENDER A MIS ANIMALITOS DE LA CRUELDAD DE LOS HOMBRES ,SI DESEAS DARME TU voto ENTRA EN gracias por tu amistad,arriba del gatito tienes el enlace,la revistapemia.entra por ahí y te llevará a mi blog NOS NECESITAN a su lado hay un cuadrito solo clicar sobre el y ya me has dado tu confianza y voto..Con cariño Victoria

    RăspundețiȘtergere
  8. Mamma mia ...nu stiu daca ma incumet sa fac burek. Bravo!
    Poate o sa incerc odata!!

    RăspundețiȘtergere
  9. Foarte fain! Felicitari pt indemanare! :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Hvala na poseti svima .....Pozdrav.

    RăspundețiȘtergere
  11. Dragana da li si dobila recept za koru...

    RăspundețiȘtergere
  12. ce tareee! cred ca se desface dupa ce-l prajesti in mai multe straturi,asta invarte aluatul parca ar face jujitsu,de unde ai invatat romana?duminica placuta

    RăspundețiȘtergere
  13. Dragana 1 kg brasna,25 gr soli prirodne, 500ml vode.Pozdrav.

    RăspundețiȘtergere
  14. uau!!!am ramas cu gura cascata,nici nu mai respiram!pai dumneata esti un adevarat maestru al bucatariei,eu nu cred ca as putea sa fac asa ceva fantastic mi-a placut foarte mult si cred ca si placintuta e tare gustoasa!Nota 10 de la mine cu felicitari!I-ti doresc o zi minunata si numai bine!

    RăspundețiȘtergere
  15. Gabriela,mersi...Bafta in bucatarie...

    RăspundețiȘtergere
  16. super tare...aluaturi de acest fel eu nu stiu sa fac...:))
    само мало :)

    RăspundețiȘtergere
  17. Dragul meu fantastic,tocmai am facut si eu Burek dar sti ca la noi ai spune placinta intinsa,am intins aluatul destul de subtire dar fara sa am indemanarea ta,felicitari m-ai lasat cu gura cascata,am sa incerc si eu miscarile tale,spune-mi te rog,,masa o ungi cu ulei ?ca eu am lucrat aluatul pe o fata de masa infainata.Te pup si spor la bucatarit.Pupici din banat.

    RăspundețiȘtergere
  18. Inteleg ca te cheama:Miodrag?
    Esti grozav!!!
    Meseria ta de baza e bucatar???
    Imi plac mult melodiile sirbesti!Am avut o prietena la care mama era sirboaica si gatea nemaipomenit!
    Mia surprins de tot!
    Trebuie sa vad mai multe retete ca esti grozav!
    Salutarile mele!Revin cu placere!

    RăspundețiȘtergere
  19. Da, ma cheama Miodrag si meseria mea e bucatar.Daca nu intelegi o reteta, poti sa ma intrebi...

    RăspundețiȘtergere
  20. Gata,s-a facut!!!
    Sint o norocoasa,clar!
    Multumesc mult Miodrag(frumos nume)

    RăspundețiȘtergere
  21. salut Miodrag, chiar zilele trecute cautam retete pentru burek, imi aduc aminte ca bunica mea cand eram mic facea acest aluat foarte subtire, dar ea facea o placinta cu branza sub forma de roata, delicioasa, sa mananci pana ti-se face rau, o sa incerc reteta, spune-mi te rog care este proportia ingredientelor ?

    Numai bine, Vlad
    http://bucataria-lui-vlad.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  22. Buna, Vlad, trebuie o faina foarte buna ca pentru pizza,1 kg de faina,600 ml de apa, 30 gr sare (dar nu iodata ci sare naturala), 25 de minute malaxat aluat, se fac bile de 200 gr din aluat se ung cu amestec unt topit cu ulei sau untura cu ulei si se tin 30-40 de minute pe masa de lucru pana intra uleiul in aluat, restul se vede la video. Burek se face rotund dar si patrat nu conteaza( de obicei rotund )dar eu fac si patrat. Bafta si daca ai nelamuriri intreaba ma...

    RăspundețiȘtergere
  23. deci 25 minute trebuie malaxat aluatul ? destul de mult, ar trebui sa iasa destul de dens aluatul, e suficient de malazat cu mana aluatul ?
    Iar faina, cea ce se gaseste prin supermarket-uri e suficient de buna ?

    RăspundețiȘtergere
  24. Da Vlad Marcu, 25 de minute, pentru a se dezvolta glutenu si faina trebuie foarte buna nu cea cu zerouri ci cea de pizza, ungureasca sau Boromir se apropie un pic, te salut si bafta...

    RăspundețiȘtergere
  25. Felicitari,esti un adevarat maestru,mi-ar trebui o mie de vieti ca sa devin la fel de indemanatica ca tine:RESPECTELE MELE!

    RăspundețiȘtergere
  26. mikaelacorina6 iunie 2012, 20:01

    Mie mi-a placut video-ul ,m-am amuzat copios vis a vis de invartitul foii in aer si sa stii ca voi incerca.Eee,dexteritatea asta presupune experienta,nu jucarie.Dar nu ma las.Un tutorial pentru foietaj nu ai pe aici? Inca o intrebare -ne putem abona prin e-mail la retetele tale ?

    RăspundețiȘtergere
  27. mikaelacorina6 iunie 2012, 20:11

    Miodrag,aluatul contine doar apa,sare si faina? Fara ulei,otet? Doar uleiul /untul pentru uns,inteleg,da?
    La final nu se unge deasupra cu ou ? Si stai ,n-am terminat,se pregateste prin coacere sau prin prajire ?
    Astept lamuriri,pentru ca nu am mancat niciodata burek si nu stiu exact.Merci frumos,seara buna!

    RăspundețiȘtergere
  28. mikaelacorina8 iunie 2012, 18:33

    Sunt putin dezamagita ca nu mi-ai raspuns.Dar nu renunt. Spune-mi te rog,ce ai pus peste foaia tocmai intinsa ? Ca m-am debusolat complet.Nu stiu cum se face burekul,iar daca aflu de la un bucatar sarb,cu atat mai bine.Am spus in comentariul meu trecut ca m-am amuzat.Dar admirativ,nu rautacios.Astept lamuriri.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mikaelacorina, putina rabdare si o sa va ajut. numai bine...

      Ștergere
  29. mikaelcorina, ajut cu mare placere dar acuma, nu pot mult de lucru mai cateva zile si o sa am timp, numai bine....

    RăspundețiȘtergere

 
Search Engine Submission - AddMe